עלייך להצטייד בשתי תמונות רקע, אחת לדף הנחיתה למסכי המחשב והשני לגירסא של דף הנחיתה במובייל.

גדלים מומלצים

מובייל – 320×430 (גודל מומלץ)

מחשב – 970X600 (גודל מומלץ)

יצירת דף נחיתה

  1. כנס ללשונית "דפי נחיתה" בתפריט

  2. לחץ על כפתור "צור דף נחיתה חדש"

  3. כעת עלייך להשלים תהליך פשוט ונוח שבסופו תקבל דף נחיתה עם קישור  ייחודי שלך.

שלב 1 – פרטים בסיסיים (קישור ו meta tags)

שם דף הנחיתה, מזהה לקישור, כותרת, אייקון לדפדפן, תאור הדף, מילות מפתח.

שלב 2 – טופס השארת פרטים

בשלב זה תוכל להחליט מהו מבנה הטופס או במילים אחרות אילו פרטים תרצה שהמתעניינים ישאירו לך.

סמן אילו שדות תרצה להוסיף. אלו הם השדות הקיימים:

שם מלא

טלפון

תנאי שימוש – מאפשר לך להוסיף צ'קבוקס עם אישור שליחת דיוורים בהמשך.

דוא"ל

שדה בחירה נוסף – מאפשר לך להגדיר מספר אופציות מהם המשתמש יוכל לבחור. לדוגמה: תרצה לדעת באיזה אזור בארץ המשתמש מתגורר.

להוספת אפשרויות בחירה פשוט הוסף את השדות מופרדות בפסיק בתיבה למטה.

הגדרת שדות חובה

ליד כל שדה מופיעה תיבת סימון נוספת 'שדה חובה'. סימון תיבה זו תהפוך את השדה לשדה חובה. במילים אחרות, המתעניין יהיה חייב למלא את השדות האלה ולא יוכל להמשיך אם לא.

שים לב! תוכל לקבוע שדות שונים לדף הנחיתה המיועד לדפדפן רגיל (מחשב) ולדף הנחיתה המיועד למובייל.

תמונת רקע – העלה תמונת רקע בפורמט jpg,png (גודל מומלץ 600X970)

תמונת רקע למובייל – המערכת יודעת לזהות באיזה דפדפן המשתמש גולש ולהציג לו את דף הנחיתה הרלוונטי. (גודל מומלץ 430X320)

לוגו חברה – יופיע בעמוד התודה. (גודל מומלץ 200×40)

כתובת דוא"ל לקבלת התראות לידים – האימייל אליו תישלח התראת ליד.

שים לב! תוכל לקבוע אם אפשרות התראת לידים למייל תהיה פעילה עבורך, כלומר כל הלידים שתייצר ישלחו אליך למייל  בעמוד 'החשבון שלי'.

שרשור לידים – כאן תוכל להכניס את הפיקסל שברשותך לשליחת לידים למערכת חיצונית. ראה מידע נוסף בסעיף 'שרשור לידים למערכת חיצונית'.

קוד מעקב – הדבק כאן קוד Analytics אם ברצונך להשתמש בסטטיסטיקה מתקדמת עבור הדף שלך.

טקסט לעמוד תודה – לכל דף נחיתה עמוד תודה מובנה אליו מגיעים המתעניינים מיד בתום תהליך הרישום. עמוד התודה שלנו מורכב מלוגו החברה ומטקסט תודה. בחלק הזה תוכל לשנות את טקסט התודה שיופיע.

שלב 3 – עיצוב

מקם את השדות על דף הנחיתה שלך. פשוט גרור והנח (Drag & Drop) את השדות על המיקום הרצוי בדף הנחיתה שלך.

שים לב, יש למקם את השדות גם בלשונית תצוגת מובייל.

לסיום התהליך לחץ על 'המשך'

שלב 4 – תצוגה מקדימה ופרסום

בשלב זה תוכל לראות כיצד דף הנחיתה שלך יראה רגע לפני שאתה מעלה אותו לאוויר. שים לב שקיימות 2 לשוניות תצוגה מקדימה. אחת לתצוגת מחשב ואת לתצוגת מובייל.

לסיום התהליך ופרסום הדף לחץ על 'פרסם'

שים לב! בסיום התהליך דף הנחיתה שיצרת יפתח בחלון חדש. הקישור של הדף הוא קישור פנימי במערכת, אל תשתמש בו לאיסוף לידים בשום מדיה.

כעת עלייך לשייך את דף הנחיתה החדש לקממפיין על מנת לקבל קישור ייחודי אותו תוכל לפרסם.

  1. עבור ללשונית 'ניהול קמפיינים'

  2. אם ברצונך לשייך את הדף לקמפיין קיים,

  • לחץ על כפתור 'עריכה' של הקמפיין הרצוי.

  • בשדה 'קישור ייחודי לעמוד' סמן את 'בחר דף נחיתה מהדפים שיצרת'.

  • בחר את הדף שיצרת מהתפריט הנפתח.

  • לסיום התהליך לחץ על 'שמור' בתחתית העמוד.

כעת תוכל לראות את הקישור הייחודי שלך בטבלת הקמפיינים שלך.