ריכזנו עבורכם שאלות נפוצות, מושגים והגדרות בעולם הפרסום הדיגיטאלי. רוצים להתייעץ? נשמח לעמוד לרשותכם. צרו קשר>

לא. מכירת רשימות מיילים או טלפונים או כל מאגר מידע אסורה על פי חוק. דאטא אקספרט מציעה שירות שליחת דיוורים חוקית לרשימות תפוצה אשר בבעלותה.
פרסום מבוסס תוצאות מאפשר לכם לשלם רק עבור תוצאות. פרסום מבוסס תוצאות יכול להתבצע במגוון מודלים כגון: לידים, הקלקות, רכישות, חשיפות ועוד. פרסום מבוסס תוצאות הוא תולדה של האינטרנט המאפשר לנו המפרסמים ולכם הלקוחות למדוד כל תוצאה של הפרסום בו אנו משתמשים באמצעות כלים וטכנולוגיות שונות.
דאטא אקספרט מציעה פרסום ממוקד במגוון כלים ושיטות: דיוור ישיר חשיפה במדיה קמפיין sms קידום ממומן
פרסום ממוקד יכול להתבצע במגוון דרכים, החל משליחת מעטפות או פליירים לתיבות דואר ועד לדיוור ישיר או קמפיין באנרים באתרים שונים. פרסום ממוקד מבטיח פניה כמה שיותר ממוקדת לקהל הרלוונטי עבורכם ומטרתו לחסוך בעלויות פרסום גבוהות. רוצים לדעת עוד? צרו איתנו קשר
מדובר בתהליך מורכב, על מנת לקבל ייעוץ מסודר נא פנה לנציג שרות שלנו ונשמח לעמוד לשרותך. לחץ כאן>
בהחלט לא. ישנם עסקים ומוצרים שאינם מתאימה לשיטת פרסום זו. התייעץ עם ספק הלידים לפני על מנת לוודא את התאמת המוצר/שרות שלך לשיטה זו.
מחיר ליד אינו קבוע ומשתנה בהתאם למספר דברים: התחום בו אתה עוסק – מחירי לידים משתנים בהתאם לתחום העסק עלות המוצר/שרות שלך סוג המדיה הפרסומית באמצעותה הגיע הליד מידת הארקטיביות של המוצר/שרות שלך – ככל שיהיה קשה יותר לייצר עבורך לידים, מחירם יעלה
קמפיין לידים נעשה בשיטות ובערוצים שונים ביניהם דיוור ישיר, שימוש במדיה (באנרים, פופ אפים וכ'), sms ואפילו באמצעות מוקד מכירות טלפוני. הלידים מגיעים אלייך בד"כ באמצעות מערכת ניהול לידים או למייל. קמפיין לידים היא שיטה פופלארית ואפקטיבית בעולם הפרסום הדיגיטאלי ומאפשרת לך תשלום עבור לקוחות רלוונטיים עבורך בלבד.
כשמדברים על לידים הכוונה לפרטי לקוחות פוטנציאליים המתעניינים במוצר/שרות שלך.
תוכל להשתמש ברשימת תפוצה אך ורק אם היא מאושרת לשליחה, כלומר כל הרשומים בה אישרו באופן אקטיבי כי הם מעוניינים לקבל ממך דיוורים פרסומיים.
כל מי שיש לו רשימת תפוצה חוקית ומאושרת לשליחה בהתאם לחוק הספאם. זה יכול להיות בעל אתר, חברה או כל עסק או אדם בעל רשימת תפוצה מאושרת לדיוור.
דיוור ישיר הוא שליחת כמות יחסית גדולה של מיילים פרסומיים לרשימת תפוצה.
רשימת תפוצה היא רשימה של פרטי אנשים הכוללת בד"כ שם מלא, טלפון, כתובת ומשמשת לקידום קמפיינים באמצעות דיוור ישיר או sms. רשימות כאלו יכולות להיות בכל פורמט – ממסמך טקסט פשוט ועד קובץ אקסל.
מאגר מידע הוא ריכוז נתונים שונים לגבי קהל או פלח אוכלוסיה. מאגר מידע יכול להכיל פרטים בסיסיים כגון שם, טלפון, כתובת וכ' ויכול להגיע עד לרמת ניתוח התנהגות של קהל לדוגמא: שעות צפיה בטלוויזיה או העדפות מיניות. כאשר מדברים על מאגר מידע בתחום הפרסום הדיגיטאלי הכוונה היא לרשימה של לקוחות פוטנציאליים שניתן להפנות אליהם מסר פרסומי.