אם אתם בעלי עסקים שמחפשים שיטות חדשות לקידום העסק שלכם ולגיוס לקוחות חדשים בטח שמעתם את המילה לידים יותר מדי פעמים בזמן האחרון…במאמר זה נעשה קצת סדר שיקל עליכם את החיים.

בואו נתחיל מההתחלה…

לידים – פרטי יצירת קשר של לקוח המעוניין בשירות ו/או במוצר שלך. בד"כ מדובר בשם מלא, טלפון, אימייל.

לידים הם שיטה בתחום מאוד מרכזי בעולם הפרסום – פרסום מבוסס תוצאות (PERFORMANCE). התפתחות האונליין יצרה עולם חדש בו המפרסם משלם רק על תוצאה שהוגדרה מראש: ליד, מכירה, הרשמה, שיחת טלפון, הדפסת קופון ועוד.

קיימים מס' מודלים בפרסום מבוסס תוצאה אך המודל הפופלארי ביותר הינו תשלום לפי ליד (CPL – COST PER LEAD), לקוח פוטנציאלי, שהתעניין במוצר/שירות והשאיר פרטים מלאים לצורך קבלת הצעה/תאום פגישה.

ישנם 2 סוגי לידים:

ליד בלעדי – לידים של לקוחות שמתעניינים בשרות שלך בלבד.

ליד מפוצל (מולטי ליד) – לידים של לקוחות שמתעניינים בשרות דומה לשלך. למעשה, מספר חברות דומות קיבלו את אותו ליד, כך שהאיכות נמוכה יותר מן הסתם.

אז אילו חברות מספקות לידים?

בעולם הפרסום הדיגיטאלי קיימות חברות מדיה שרוכשות מדיה (חשיפה) ממקורות שונים (אתרים, רשימות תפוצה וכ') ומציעות למפרסם עלות לליד עבור תוצאה. סוג נוסף של חברות הוא רשתות שותפים שמציעות חשיפה למספר מקורות ולמעשה גוזרות עמלה על כל ליד שהן מצליחות למכור ללקוח. אל דאגה, כולם מרוויחים בסופו של דבר.

אז כמה זה עולה?

על בורסת המדיה כבר שמעתם? מחירי לידים אינם קבועים והם משתנים בהתאם ל:

תחום – בחיים כמו בחיים לידים בתחום מסוים יקרים מלידים בתחום אחר.

מצב השוק – כמות התחרות על אותו נושא

איכות הקמפיין הפרסומי – אם המוצר/שרות שלך ממירים (גורמים לאנשים להשאיר לידים) תוכל לקנות לידים במחיר נמוך יותר מאחר ולמפרסם קל יותר לייצר אותם עבורך.

האם זה כדאי?

מודל הלידים הוא הפתרון היעיל, החסכוני והאפקטיבי ביותר לפרסום באינטרנט. כשהכוח בידיים שלך אתה יכול למדוד יחס ROI – החזר השקעה בצורה הטובה ביותר.

למי מתאים קמפיין לידים?

התשובה פשוטה – לכולם.

איך מנהלים את הלידים הנכנסים

מערכת ניהול לידים היא כלי הכרחי לניהול הלידים. שימוש במערכת כזו מעניקה לכם את היכולת לעקוב, לנהל ולנתח על מנת למקסם את הקמפיין שלכם מההתחלה ועד השלב האחרון. DataExpert מעניקה לכם גישה למערכת ניהול לידים מקצועית כחלק מהשירות.

דאטא אקספרט מציעה ללקוחותיה בניית קמפיין פרסומי במודל תשלום לפי לידים. לפרטים לחץ כאן>>